info@intervid.com.ua +380678205555
Перетелефонуйте мені

Новини - Морські перевезення мегаконтейнеровозамі можуть потрапити під заборону з боку європейських портів

Новини
2.09.2019

Порти країн Євросоюзу висунули вимогу обмежити вхід контейнеровозів в більш ніж 400 морських портових терміналів. Суть цієї вимоги пов’язана з відсутністю технічної можливості прийняти мегаконтейнеровози і обробити вантаж в «старих» портах. Перед цим необхідно здійснити модернізацію, збільшивши глибину фарватеру, причальних стінок і довжину причалів, що пов’язано з великими фінансовими «вливаннями» в скорочені проміжки часу.

Зразкові габаритні розміри великих контейнеровозів складають 400 м. В довжину, 60 м в ширину при наявності опади 17 м, що дозволяє перевозити близько 23000 стандартних 20-футових контейнерів (TEU). Більші мегаконтейнеровози, за типовими проектами розробників, будуть являти собою техніку 480 м завдовжки і 68 метрів завширшки, і перевозити до 30000 TEU.

Проходження таких об’ємних судів потребують значного розширення існуючих морських шляхів.

Наприклад, щоб забезпечити прохід мегаконтейнеровозов до причалів Ельби, потрібно додатково інвестувати 780 млн. Євро.

Морські перевезення суперкрупние судами викликають обурення Європейської портової асоціації, і протягом року можливе блокування таких перевезень на підставі антимонопольного регулювання.

На даний момент всі великі перевізники входять до складу трьох альянсів. Існуюча розстановка сил судноплавних транспортних компаній допомагає краще координувати їх діяльність, уникаючи можливої ​​конкуренції. Співпраця в рамках альянсів дає можливість використовувати флот максимально ефективно, погоджувати графіки і уникати конкурентної боротьби.

При цьому діяльність альянсів контролюється з боку антимонопольних відомств і Євросоюзу, і термін дозволу на створення альянсів закінчується в березні. В результаті одночасне вимога з боку більш 400 європейських портових терміналів виступає вагомим аргументом в питанні обмеження перевезень великими судами.

На даний момент влади Євросоюзу збираються почати переговори про продовження терміну роботи торгових альянсів, і на противагу їм висуваються вимоги операторів портових терміналів.

Ключовим виступає заборона на входження в порти мегаконтейнеровозов, розмір яких перевищує існуючі європейські стандарти. Прикладом для європейських портовиків служить досвід США, де вже введені обмеження для великих суден. Судновласники висловлюють незгоду з такими вимогами і попереджають про те, що будуть шукати альтернативні морські шляхи, обмежуючи судозаходи в порти, де існують подібні обмеження.

Замовте послугу онлайн
Далі
Замовити дзвінок
Замовте дзвінок і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом
Замовлення Послуги онлайн
Щоб допомогти Вам знайти оптимальний тариф і фахівця по необхідному Вам напрямку, просимо відправити заявку:

Політика в галузі збереження персональних даних

ЗАПИТ Розцінки на автоперевезення по оптимальними тарифами
І останній крок

Політика в галузі збереження персональних даних

Дякую за заявку!
Найближчим часом з вами зв'яжеться наш менеджер.
Помилка!
Ви заповнили не всі обов'язкові поля!