info@intervid.com.ua +380678205555
Перетелефонуйте мені

Новини - Жорсткість вимог до суднового палива з 2020р

Новини
12.06.2019

Днями Міжнародна морська організація (IMO) обговорила посилення вимог до суднового палива. Вони вступлять в силу з 2020 року і вплинуть не тільки на морські перевезення. Серед очікуваних наслідків – зміни структури попиту на нафту і зростання цін на сировину, передає telegra.ph з посиланням на Bloomberg.

Консалтингова компанія Verleger вважає нововведення IMO «найбільшим фактором дестабілізації нафтового ринку в історії». На думку аналітиків консалтингу, ціни на нафту можуть вирости більш ніж удвічі. Прогноз компанії допускає, що зміни на ринку в поєднанні з такими факторами, як відновлення санкцій проти Ірану і падіння нафтовидобутку у Венесуелі, можуть підняти світові ціни на «чорне золото» до $ 400 / барр.

У центрі проблеми – вантажні морські перевезення. Торговельні судна використовують одну з найбрудніших нафтових фракцій – субстанцію, відому як флотське паливо (ФТ). Щорічно морський транспорт витрачає близько 4 млн бар. ФТ на добу, але менш ніж через півтора року це зміниться. З 1 січня 2020 року, за новими правилами IMO, сірки в судновому паливі повинно бути не більше 0,5% (ці зміни були запропоновані в 2008 році, в 2016 році була встановлена ​​планована дата, в листопаді 2017 року її затвердили).

Тим часом, 2/3 нафтовидобутку в світі припадають на високосірчисту або среднєсірчисту нафту (з вмістом сірки більше 0,5%). Морські перевезення – сектор, в який індустрія нафтопереробки могла скидати паливо з більш високим рівнем сірки, заборонене в інших областях. А що вона стане робити через півтора року?

Нові правила не означають, що виробництво флотського палива припиниться. Швидше за все, при виробництві до нього будуть додавати легші фракції – наприклад, газойль або дизельне паливо, – щоб домогтися потрібного співвідношення (зараз сірки у флотському паливі близько 2,45%). Однак для цього знадобляться додаткові 2 млн бар. палива з ультранизьким вмістом сірки. Чи зможе сектор переробки нафти дати цей обсяг, не відомо.

Обійти правила IMO буде складно. Власники суден, звичайно, можуть оснастити їх фільтрами і продовжувати використовувати високосерчісте паливо. Але це дорого, і навряд чи багато хто стане цим займатися. До того ж переобладнати в термін весь міжнародний торговий флот – близько 60 тис. Суден – просто неможливо. Проблема в підсумку залишається на секторі нафтопереробки.

Та його частина, яка споживає нафту з великим вмістом сірки і випускає відповідне паливо, зіткнеться з труднощами. Попит знизиться, і доведеться коригувати виробництво, щоб залишитися на ринку. Ті, хто переробляє низькосірчисту нафту, виявляться в кращому становищі. Але їм потрібно більше сировини. Зараз значна частина такої нафти, виробленої в США, не потрапляє на глобальний ринок. Чи зміниться ситуація в майбутньому – невідомо.

Песимістичний сценарій зводиться до того, що ситуація спровокує зростання цін на паливо (модернізація нафтопереробки на глобальному рівні, за розрахунками глави Verleger, потребує мільярдних інвестицій, ціни на флотське паливо виростуть). Це торкнеться, в тому числі, дизельного палива і газойлю (попит на них, як зазначав автор прогнозу, збільшиться через їх застосування у виробництві флотського палива, ціна на дизельне паливо, за оцінкою Міжнародного енергетичного агентства, може вирости на 30%). Це може підштовхнути вгору і ціни на нафту – до тих пір, поки ринок не стабілізується.

Якщо нафта подорожчає з поточних $ 74 до $ 400 / барр. до 2020 року, це напевно викличе глобальну рецесію, вважає економістом Філіп Верледжер (керівник Verleger). Хоча такий сценарій виглядає надто вже песимістичними.

Як повідомляв enkorr, згідно з прогнозами EnSys і Navigistics Consulting зміна правил бункерування збільшить вартість бареля нафтопродуктів – дизельного і реактивного палива, також бензину – на $ 10-20 (+ 11 … 12%).

Довідка enkorr

Імплементація екологічних ініціатив IMO призведе до істотного зростання експлуатаційних витрат. З урахуванням діючої різниці у вартості високо- і низькосірчистого суднового палива, витрати на його покупку з 1 січня 2020 р зростуть на $ 6-20 тис. На добу в залежності від класу судна.

Вартість установка скруббера – установки доочистки вихлопних газів (EGCS), – становить від $ 2 до $ 5 млн на кожне судно. При цьому EGCS вимагає регулярного обслуговування, що включає заміну витратних матеріалів, що збільшує експлуатаційні витрати.

Керівництво багатьох великих НПЗ вже заявило, що їх модернізація з метою випуску ФТ з вмістом сірки 0,5% економічно не вигідна. У зв’язку з цим в даний час розглядаються варіанти використання альтернативних видів палива, що може радикально змінити структуру нафтопереробної галузі.

У той же час рішення IMO дасть поштовх розробці і виробництву кораблів, які споживають альтернативні види палива. Наприклад, в Нідерландах на воду був спущений танкер, що використовує як паливо зріджені природний газ (LNG). Перспектива зростання цін на ФТ спонукала американських і шотландських інженерів зайнятися розробкою суден, що використовують електричні силові агрегати з живленням від водневих паливних осередків (HFC).

 

 

 

 

Замовте послугу онлайн
Далі
Замовити дзвінок
Замовте дзвінок і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом
Замовлення Послуги онлайн
Щоб допомогти Вам знайти оптимальний тариф і фахівця по необхідному Вам напрямку, просимо відправити заявку:

Політика в галузі збереження персональних даних

ЗАПИТ Розцінки на автоперевезення по оптимальними тарифами
І останній крок

Політика в галузі збереження персональних даних

Дякую за заявку!
Найближчим часом з вами зв'яжеться наш менеджер.
Помилка!
Ви заповнили не всі обов'язкові поля!