info@intervid.com.ua +380678205555
Перетелефонуйте мені

Новини - Динаміка вантажообігу контейнерів в українських портах

Новини
18.06.2019

Збільшення вантажообігу контейнерів в українських портах спостерігається протягом останніх трьох років і триває в поточному році. Так, в кінці травня перевалка контейнерних вантажів в українських портах перевищила 5 млн тон, що майже на 19% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Як повідомила прес-служба ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ), відповідна інформація озвучена в ході Ukrainian Ports Forum 2019 Одесі на минулому тижні.

За словами в.о. голови АМПУ Райвіс Вецкаганса, на сьогоднішній день спеціалізовані контейнерні і зернові термінали в українських портах розвиваються найбільш динамічно. «Зараз АМПУ спільно з двома провідними міжнародними компаніями – французької CMA CGM і німецької HHLA – реалізує в порту Одеса інвестиційні проекти, спрямовані на збільшення потужності їх контейнерних терміналів і поліпшення технічних параметрів причалів, на яких обробляються контейнеровози. Відповідно до Стратегії розвитку морських портів України, до 2038 року перевалка контейнерів має зрости більш, ніж в 2 рази і наблизитися до 2 млн TEU », – нагадав він.

 

Учасники Ukrainian Ports Forum 2019 відзначили, що в України є великий потенціал розвитку перевалки контейнерних вантажів. Серед ключових рекомендацій для розвитку цього напрямку вони відзначили якнайшвидше спрощення портових і митних процедур, а також активне впровадження сучасних програмних рішень в цій сфері. При виборі маршруту потенційні клієнти враховують швидкість і простоту проходження процедур на всіх етапах логістичного ланцюжка, а також наявність розвиненої транспортної мережі, включаючи автомобільний і залізничний транспорт. Це допоможе не тільки утримати позитивний тренд збільшення перевалки, який спостерігається з 2018 року, але і значно посилити його.

Розвиток транспортної інфраструктури в Україні може стати тим ключовим фактором, який може залучити компанії, які користуються зараз більш західними маршрутами для доставки товарів, наприклад, з Китаю в Європу. Поліпшення інфраструктури має також враховувати наявність перевалочних центрів, наприклад, сухих портів, на кордонах з Білорусію, Румунією, Польщею та іншими країнами, де могли б працювати оператори контейнерних терміналів.

На думку керівника відділу закупівель в Південній Європі контейнерної лінії Maersk Ірен Віллар Карілло, позитивна динаміка, яку демонструють українські порти в обробці контейнерів, а також стабілізація економіки і підвищення споживчого попиту створюють передумови для створення в східній частині Чорного моря контейнерного хаба. Розвиток термінальних потужностей в Одеському порту і успішна робота спеціалізованих терміналів в портах «Південний» і «Чорноморськ» також сприяють цьому, відзначає виконавчий директор Cosco Shipping Lines (Україна) Ванг Хінліанг.

Однак, на думку експертів, існує і ряд стримуючих факторів. Так, президент компанії HHLA Філіп Свенсена зазначив, що створення регіонального перевалочного центру в Україні перешкоджає політична нестабільність і недостатнє розвиток залізничної інфраструктури. Також, за його словами, рівень контейнеризації зерна – основи експорту українських портів – може бути значно більше. Керуючий директор Mediterranean Shipping Company (Україна) Рашид Буда звернув увагу на існуючі обмеження проходу великих суден через протоку Босфор, а також на необхідність наявності в українських портах відповідного обсягу вантажопотоку для роботи в режимі хаба.

Підводячи підсумки дискусії, член Наглядової ради ДП «АМПУ», експерт Світового банку з розвитку портової інфраструктури Вольфганг Хуртьене, зазначив, що за більшістю із зазначених проблемних питань АМПУ за участю держави, стивідорів і інших компаній, відповідальних за розвиток транспортної інфраструктури на національному рівні, вже веде роботу. Подальше підвищення конкурентоспроможності українських портів має зміцнити їхні позиції в Азово-Чорноморському басейні.

Генеральний директор Maersk Ukraine Роман Колоянов прогнозує, що темпи приросту ринку контейнерних перевезень в Україні сповільняться, починаючи з 2020 року. «Цей рік буде останнім роком активного зростання, тому що ми відновлюємося після падіння попередніх років. А 2020 рік сильно залежати від того, яким буде економічний клімат в країні. Якщо прийдуть інвестиції – зростання буде. Якщо інвестицій не буде, то темпи зростання істотно сповільняться », – сказав він в кулуарах Ukrainian Ports Forum 2019.

 

Замовте послугу онлайн
Далі
Замовити дзвінок
Замовте дзвінок і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом
Замовлення Послуги онлайн
Щоб допомогти Вам знайти оптимальний тариф і фахівця по необхідному Вам напрямку, просимо відправити заявку:

Політика в галузі збереження персональних даних

ЗАПИТ Розцінки на автоперевезення по оптимальними тарифами
І останній крок

Політика в галузі збереження персональних даних

Дякую за заявку!
Найближчим часом з вами зв'яжеться наш менеджер.
Помилка!
Ви заповнили не всі обов'язкові поля!