info@intervid.com.ua +380678205555
Перетелефонуйте мені

База знаннь - Види контейнерів для морських перевезень

База знаннь
12.05.2019

За допомогою контейнерів здійснюється захищена морське перевезення всіх видів вантажу. Пристосування стандартизовані і можуть використовуватися багаторазово. Їх розміри, вантажопідйомність і інші значущі характеристики регулюють міжнародний стандарт ISO 668. Основним матеріалом для виробництва контейнерів є сталь. Вона забезпечує належну міцність стін і даху тари. Вантаж захищений від намокання і попадання пилу. Стандартні розміри спрощують роботу з розвантаження і навантаження, допускаючи використання спеціальної техніки. Можливість виконувати зміну режиму перевезення (ж / д, автотранспорт) без перевалки вмісту знижує витрати на доставку вантажу.

 

 

Розміри морських контейнерів

Згідно міжнародної домовленості зовнішні, мінімальні внутрішні розміри і вага контейнерів уніфіковані. Довжина пристосування – вважається основною характеристикою. Вона позначається в футах. Існуючий стандарт довжини розділяє засоби транспортування на чотири групи:

Назва

Позначення  

Довжина

10 футов

1DX, 1D

2991 мм

20 футов

1CC, 1CX, 1C

6058 мм

30 футов

1B, 1BBB, 1BB

9125 мм

40 футов

1AX, 1A, 1AA, 1AAA

12192 мм

В основу розрахунку параметрів різних видів морських контейнерів взяли довжину двадцятифутових моделі. Це означає, що при навантаженні сорокафутових тара займає місце двох двадцятифутових, а десятифутових – половину необхідного простору. Зовнішні параметри ширини всіх контейнерів отримали уніфікований обсяг 2438 мм, стандартна висота двадцятифутовому і сорокафутових контейнерів – 2591 мм.

 

 

Габарити контейнерів для морських перевезень

Габарити конкретної моделі залежать від фірми виробника і призначення контейнера. Вони допускають збільшення або зменшення розмірів від значень, запропонованих в стандартах. Підбираючи тару для свого товару, варто врахувати невеликий запас довжини і вантажопідйомності. Вказати точні розміри використовуваних контейнерів може тільки перевізник. Звернувшись до консультанта Компанії «Інтервід», ви отримаєте всі необхідні відомості і розрахунки.

Розмір двері менше загальних габаритів на 7-10 мм по висоті і ширині, це враховується при плануванні перевезення габаритного вантажу. У спеціальних контейнерах різниця параметрів збільшується до 20 см. Двадцятифутові контейнери спеціально спроектовані для транспортування генеральних вантажів. У них перевозять штучні товари, в тому числі великогабаритні одиниці, і запаковані в ящики, невеликий вантаж. Вантажопідйомність контейнера становить 22 тони, обсяг 33 куб. м. У сорокафутових моделях перевозять таку ж номенклатуру товарів, але їх максимальна вага може досягати 26,5 тон, а місткість 67, 5 куб. м. такі вантажі не вимагають вентиляції і підтримування температурного режиму.

Основні типи морських контейнерів

Щоб зробити доступною і зрозумілою ідентифікацію морських контейнерів стандарт ISO 6346: 1995 вводить спеціальні позначення – їх загальноприйняті скорочення з двох латинських букв:

    – GP – універсальні стандартні контейнери 20 і 40 футів, виготовлені для доставки штучних вантажів. Їх різновидом є:

    – HTC – посилена сталева конструкція розрахована на транспортування важких вантажів.

    – HQ – контейнер, висота якого більше стандартної на 1 фут і досягає 2700 мм.

    – PW – універсальна тара зі збільшеною шириною (2420-2450 мм), що дозволяє встановити піддони з товаром в два ряди.

– RT, RE, RS – рефрижератори, що підтримують температуру в діапазоні від -25 до +25 градусів. Контейнер використовується для вантажів, чутливих до температурних коливань: медикаменти, овочі і фрукти, м’ясо та риба, хімікати. Охолоджуюча установка працює від електроживлення корабля або від дизель-генератора.

    – FR – сталева платформа з торцевими стінками, застосовується для перевезення габаритного обладнання і техніки. Конструкція має розміри 20 і 40 футів. Максимально допустима вага змінюється, це варто попередньо уточнити у компанії.

    – VT, TC – контейнер оснащується примусовою або природною вентиляцією, що сприяє видаленню конденсату і безпечних випарів.

 -BU, BC – спеціальна тара з отворами для навантаження і вивантаження сипучого вантажу.

    – TС – танк-цистерна, закріплена на жорсткій двадцятифутовій рамі. Вона призначена для транспортування наливних вантажів. Цистерни оснащені теплоізоляцією і підігрівом, їх ефективно експлуатують в зимовий і літній період. В танк-контейнері перевозять: масла, соки, молочні продукти, нафту і хімічні речовини. Використання контейнера-цистерни оптимізує мультимодальні перевезення рідких харчових і хімічних продуктів. Альтернативою цій моделі є флексітанк – цистерна з полімерів, встановлена ​​усередині двадцятифутовому контейнері. Вона швидко наповнюється і зливається, не вимагає зворотного відправлення, так як тара одноразова.

    – SN – спеціальна модель контейнера, створена для переміщення худоби або живої риби.

 

Типи і розміри танк-контейнерів

Поява спеціальних цистерн, які не потребують проміжного переливу при зміні режиму транспортування, значно скоротило витрати на доставку і підвищило безпеку і збереження вантажу речовини. Танк-контейнер має стандартний розмір і легко перевантажується при зміні транспорту. У цистернах переміщаються хімічні речовини, рідкі харчові продукти і скраплений газ.

 

 

TC пристосування мають розміри:

    IMO 0 – для наливних харчових вантажів (соки, спирт, мінеральна вода), ємність 20-30 тис. Л, стінки мають товщину 2 мм.

    IMO 1 – використовується для рідких хімічних речовин, ємність – 14-30 тис. Л, тиск до 6 атмосфер, товщина стінок цистерни 4-7 мм.

    IMO 2 – застосовується для доставки небезпечних і концентрованих рідин, ємність 21-30 тис. Л, стінки завтовшки 3-4 мм, робочий тиск до 3 атмосфер.

    IMO 5 – танк-контейнер для транспортування зрідженого газу, характеристики цистерни залежать від типу речовини, тиск до 7 атмосфер.

Маркування контейнерів

На видимих ​​сторонах контейнера – дверях, бічних стінках, наносяться відомості про вантаж, власника, розмірах тари. Стандарти маркування прописані ISO 6346: 1995 і їх суворо дотримуються. Код наноситься комбінацією буквених і цифрових символів. Нанесення маркування дозволяє виконувати автоматичний контроль і ефективно управляти вантажними перевезеннями.

 

Правила вибору контейнера

Параметри контейнера підбираються з урахуванням:

    довжини і ваги вантажу;

    способу упаковки;

    списку вимог до умов перевезення.

 

 

 

 

Замовте послугу онлайн
Далі
Замовити дзвінок
Замовте дзвінок і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом
Замовлення Послуги онлайн
Щоб допомогти Вам знайти оптимальний тариф і фахівця по необхідному Вам напрямку, просимо відправити заявку:

Політика в галузі збереження персональних даних

ЗАПИТ Розцінки на автоперевезення по оптимальними тарифами
І останній крок

Політика в галузі збереження персональних даних

Дякую за заявку!
Найближчим часом з вами зв'яжеться наш менеджер.
Помилка!
Ви заповнили не всі обов'язкові поля!