info@intervid.com.ua +380678205555
Перетелефонуйте мені

Новини - Води Суецького каналу вперше взяли найбільший в світі контейнеровоз

Новини
17.08.2019

Прохід найбільшого в світі контейнеровоза по акваторії Суецького каналу став знаменною віхою в історії розвитку цієї найважливішої стратегічної рукотворної водної артерії, що забезпечує сполучення між Європою і Азією.

Спеціалізований морський контейнерний перевізник MSC Gulsun, що належить компанії Mediterranian Shipping Company, є на сьогодні найбільшим представником свого класу Megamax 24. Корабель є флагманом серії з 11 подібних гігантів, що будуються на верфях концернів Samsung і Daewoo, розташованих в Південній Кореї, для трансконтинентального карго- перевізника зі Швейцарії. Його корисна місткість становить 23 700 TEU, а валова досягає 232 000 тон. Габарити суховантажу дійсно вражають. Довжина корпусу становить 400 метрів, ширина – 61,4 м, а осаду – 16 м. Він здатний розміщувати на борту 24 штабелювати ряду 20-футових контейнерів. MSC Gulsun, що борознять світовий океан під панамським прапором, виконувало рейс з Тяньцзіня (Ксінганг) в Північно-Західну Європу.

Знаменна подія була обставлено, що називається, по вищому розряду. Як повідомляє прес-служба Суецького каналу, на борт контейнеровоза за усталеною традицією зійшов начальник грандіозної споруди адмірал Мохаб Мамішев. Він урочисто привітав екіпаж судна і вручив його капітану особливий пам’ятний знак відмінності.

Для того, щоб забезпечити безпечний прохід гіганта через канал, була проведена значна попередня робота. Це було пов’язано, зокрема, з тим, що ширина Gulsun всього на 70 см менше гранично встановленої норми в 62,1 м. Навіть контейнеровози попереднього покоління Megamax 23, мають ширину 59 метрів, стикаються під час проходження Суецького каналу з певними труднощами. На цей раз адміністрації міжнародної артерії і відповідним службам довелося повною мірою задіяти побудоване в 2015 році дублюючі русло, розташоване неподалік від Баллаха, яке нерідко називають Новим Суецем. В операції по проходженню найбільшого в світі морського контейнеровоза в північному напрямку були задіяні буксири під керуванням капітанів, що пройшли особливу підготовку.

Безшлюзовий канал, що перетинає Суецький перешийок в Єгипті і сполучає Червоне і Середземноморське моря, являє собою короткий і зручний морський шлях між Європою і акваторіями Індо-Тихоокеанського басейну. Сьогодні на частку цієї штучної судноплавної артерії доводиться від 10 до 12% всіх світових вантажних перевезень морським способом. Протяжність споруди становить 160 кілометрів, ширина на окремих ділянки сягає 350 метрів, а незмінна глибина знаходиться на 20-метровій позначці. Для підвищення пропускної здатності в 2017 році був зведений додатковий судноплавний рукав, загальна протяжність якого склала 72 кілометри. Згідно з офіційними джерелами інформації, витрати на будівництво і облаштування нового русла-дублера склали суму в 8 млрд. Доларів США. Натомість швидкість переміщення суден суттєво зросла.

 

 

Замовте послугу онлайн
Далі
Замовити дзвінок
Замовте дзвінок і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом
Замовлення Послуги онлайн
Щоб допомогти Вам знайти оптимальний тариф і фахівця по необхідному Вам напрямку, просимо відправити заявку:

Політика в галузі збереження персональних даних

ЗАПИТ Розцінки на автоперевезення по оптимальними тарифами
І останній крок

Політика в галузі збереження персональних даних

Дякую за заявку!
Найближчим часом з вами зв'яжеться наш менеджер.
Помилка!
Ви заповнили не всі обов'язкові поля!