info@intervid.com.ua +380678205555
Перетелефонуйте мені

Новини - Запис про затримання судна виключена з системи Чорноморського меморандуму

Новини
15.10.2019

Запис про затримання судна виключена з системи Чорноморського меморандуму.

Стало відомо, що Трансшип довів до кінця свою вимогу про виключення запису – вона визнана незаконною. Це перша справа, яку змогло пройти процедуру оскарження підсумків перевірки PSC. Процедура задоволена важка, і розгляд з «Greendale» стало першим, яке вдалося довести до логічного завершення.

23 серпня 2017 року співробітники «Укртрансбезопасності», що мали повноваження PSC, затримали т / х «Greendale» в порту Миколаїв. Після успішного оскарження запис була виключена 20 травня 2019 року через системи Чорноморського меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден.

Справа про оскарження разом проведеної перевірки відняло у менеджера судна – команії «Трансшип» близько двох років. Сама перевірка проходила в порушенні всіх встановлених процедур, абсолютно не виправдовуючи формулювання про «перевірки судна в рамках міжнародних конвенцій висококваліфікованими фахівцями в галузі торговельного мореплавства». В даному випадку в ролик висококваліфікованих фахівців виступали, за заявою Чорноморського меморандуму, інспектори PSC – вони ж співробітники «Укртрансбезопасності».

Якщо повернутися на два роки назад, то все історія почалася з того, що заявлений суховантаж «Greendale» в 2017 році був відправлений на ремонт і реновацію в Іллічівський судноремонтний завод (ИСРЗ. Там судно було відремонтовано під наглядом співробітника МАКО, представника класифікаційного товариства. Після виходу з доку суховантаж вийшов в свій перший рейс – місцем призначення був Миколаївський порт (термінал МГЗ).

Після того, як на ньому побувала прибуткова комісія, наступними на борт судна піднялися три члена «Укртрансбезопасності» Миколаївської області (PSC), щоб здійснити перевірку, як наказано Чорноморським меморандумом. Закінчивши перевірку, інспектори пред’явили сім зауважень, два з яких були помічені кодом «30», що означає затримання судна. Приїхала для розглядів комісія з представників класифікаційного товариства, після проведення своєї перевірки, повідомили, що зауваження не відповідають дійсності і зафіксували підсумки свого огляду в акті огляду. До наступного дня на суховантаж приїхали члени PSC, які вкрай швидко відмовилися від своїх зауваження і покинули борт. Але в акті відмови від зауважень у судна було виправлено майже все, що могло його зафіксувати – назва, прапор і регістр, які в першому акті також були написані неправильно.

Так як безпідставність зауважень була очевидна, про що говорило і дивно поведінку співробітників «Укртрансбезопасності» Миколаївської області (PSC), нездатних відрізнити корабель від судна, ілюмінатор від вікна, а трап – від сходів, менеджер суховантажу задав питання про рівень кваліфікації перевіряючих. Це питання було безліч разів спрямований в УТБ і Мінінфраструктури, які у відповідь слали відписки і уникали відповіді. Після численних спроб отримати відповідь, Мінінфраструктури здалося і визнало, що співробітників з відповідною для проведення перевірок кваліфікацією в УТБ немає.

Далі справа слухалася з Одеському окружному адміністративному суді, і, після розгляду справи 9 листопада 2018 року, було винесено вердикт, що так, кваліфікація перевіряючих судно не могла задовольняти вимогам, відповідним для проведення перевірки. Зауваження інспекторів «Укртрансбезопасності» були визнані безпідставними і складений акт перевірки потрібно скасувати і видалити із записів Чорноморського меморандуму.

В результаті 14 травня 2019 роки від Морської адміністрації України було вислано офіційний лист на адресу Чорноморського меморандуму, щоб співробітниками апарату була виключена інформація про минулу перевірці суховантажу. 20 травня лист вступило в силу і запис була виключена.

Варто ще раз зазначити, що справа затриманого суховантажу найперше, якому вдалося пройти всю процедуру оскарження перевірки PSC. Процедура дуже складна і затягнута. Однак, такі спрямовані на оскарження справи будуть розглядатися швидше, так як вже створено перший прецедент.

Такий випадок є дуже важливим і зіграє на руку власникам суден.

Зараз перевіряючі від PSC в портах України перевіряють суду, спираючись на Чорноморський меморандум. У базі меморандуму завантажені дані про всіх перевірених судах, менеджері судна і т.д .. Також фігурує таке словосполучення, як профіль ризику для судна. Є високий, стандартний і малий ризик. Чим частіше затримують судно, тим швидше воно потрапляє в список високого ризику. Такі судна будуть чаші зупиняти в портах для перевірки – наприклад, якщо за два роки судно затримували три рази, то воно буде підлягати перевірці вже кожен місяць. Крім того, чим частіше затримують судно однієї компанії, тим більша ймовірність, що і інші судна частіше оглядати і переміщати в список високого ризику. Таким чином, перевіряючі можуть впливати на всю компанію, що володіє судами.

Завдяки першому створеному прецеденту з’явилася можливість впливати на систему перевірок судів в інших портах, а також тримати під контролем і захищати права судновласників.

Замовте послугу онлайн
Далі
Замовити дзвінок
Замовте дзвінок і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом
Замовлення Послуги онлайн
Щоб допомогти Вам знайти оптимальний тариф і фахівця по необхідному Вам напрямку, просимо відправити заявку:

Політика в галузі збереження персональних даних

ЗАПИТ Розцінки на автоперевезення по оптимальними тарифами
І останній крок

Політика в галузі збереження персональних даних

Дякую за заявку!
Найближчим часом з вами зв'яжеться наш менеджер.
Помилка!
Ви заповнили не всі обов'язкові поля!